Varmt välkommen  ♥

Alla inlägg den 5 januari 2012

Av Isabel ♥ - 5 januari 2012 19:03

Hej jag har nyss sprungit 3 km på löpar band. Jag hatar det, så trååååkigt.. aja nu e det gjort! Jag har typ iinget att säga bara att jag fick ju en mössa i julklapp och jag tyckte att det var lite tråkig så jag har gjort en garnboll och sytt fast den på mössan. Blev faktist nöjd! Bild kmr! Just nu lyssnar jag på spotify och snart ska jag äta. Vne vad jag ska äta. Outfit: Myys dressen från Cubus (mjukisbyxor å mjukis tröja) <3

Aja här en bild på mig å mössan:

(Två bilder)

<3


 <3


Hejdå puss    

Av Isabel ♥ - 5 januari 2012 11:25

Jag kommer inte på nån bra rubrik hehe. Idag vaknade jag  typ 09.50 och gick upp 10.10 

Jag åt frukost och tog på mig min onepiece ♥.

Idag ska jag typ bara chilla, springa 3 km och sen kolla på Sverige-Ryssland i JVM finalen! :O

Min mamma gick preciiis till västertorpshallen för hon ska träna. Så jag och martin är hemma. (martin sover..ZZzzZZzzz) Igår hade jag 20 besökare. Och i förrgår så hade jag 47! Vart tog alla mina läsare vägen?! Aja hoppas ni kmr tillbax! ♥ Kärlek till er som kollar varje dag och som kommenterar och gillar min blogg! Hoppas att Sverige vinner!! I ♥ Sweden. Forevahh (:PP)   Heja heja!   Jag har inget att säga tror jag så hejdå! Bjuder på väääärsta FAIL bilden och en bild på mig ♥:

 Faiil bilden 


 


Hejdå puss     


Presentation


Vad gör du här!? Jag har slutat blogga här för 100 år sen! Kolla min andra blogg http://becedasisabel.blogg.se/!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om att ha ÄKTA päls på kläder?
 Jag tycker att det är galet snyggt men djurplågeri!
 FULT och äckligt och djurplågeri!
 Jätte snyggt, jag skiter i om det stör djuren, jag ska vara snygg.
 DJURPLÅGERI
 hatar det
 jävligt dyrt!
 konstigt
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11
12
13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25
26
27
28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok !

Facebook

 En facebook bild! 


Ovido - Quiz & Flashcards