Varmt välkommen  ♥

Alla inlägg under december 2011

Av Isabel ♥ - 31 december 2011 15:43

Heejsan, Jag heter Moa och jag fick lov att skriva ett inlägg... Jag kan kanske berätta lite om mig själv ifall att jag får blogga lite mer igen ♥ Jag är 11 år och spelar oxå handboll som Isabel gör, fast jag spelar i Handens Sk som ägeeeer ut alla ♥ Jaja... men om ni vill veta mer om mig så kan ni bara gå in på: http://mylifeasmoiiz.bloggagratis.se/ eller http://handbollstrillingar.bloggagratis.se/  <----- den bloggen äger jag tsm med två st andra i mitt handbollslag så då kan ni lära känna dom oxå

Men Ha det så bra nu på Nyårsafton och skjut upp en JÄÄÄVLA massa raketer, Puss & Kram Moa  ♥


En bild som jag har tagit och jag älskar en,


 

Av Isabel ♥ - 31 december 2011 15:38

LÄNKARBYTE MED... MOA HUURINAINEN


  

Länk: http://mylifeasmoiiz.bloggagratis.se/

  
Av Isabel ♥ - 31 december 2011 15:06

Ida Bergström: Snäll, söt, snygg! Går i min skola.

Bild:

 

Det var alla ! puss

Av Isabel ♥ - 31 december 2011 15:02

Felicia Roman: Rolig, skit snäll, snygg, cool! Kram Bild:

 

Kommer en till

Av Isabel ♥ - 31 december 2011 14:59

Emelie von Stein: Jätte snäll, skit söt, cool ! Puss

Bild:

 <-- sötis!

Kommer två till  

Av Isabel ♥ - 31 december 2011 14:54

Ellen Wikman: Snäll och snygg. Känner inte så bra! Men som sakt snäll ! Bild:

(kommer fler)   

Av Isabel ♥ - 31 december 2011 14:45

Felicia Balczar: Skit snäll, rolig, snygg, söt, äger på handboll och spelar i mitt handbollslag (Switte). I Love You bby! ♥ Bild:                                                                          


(skriver om en till i nästa inlägg)   




Av Isabel ♥ - 31 december 2011 10:02

Hej bloggen,


idag är det nyår! Jippi! hah men dem vi fira jul med ska komma hit (från båstad) sen kmr mormor o morfar och farmor farfar! :D. Idag ska jag ha en fenomenal uppdatering!! Men på kvällen kan jag nog (kanske) bloogga. Men igår så gjorde jag: var i västetorpshallen å bada/simma, hade myys med mamma vid tv:n och vi kolla på: PENSIONÄRS JÄVLAR!! (vi kan gå in på youtube på tv:n så vi såg på det på youtube) Asså typ det roligaste som finns! (blans humor) Asså dem e så jäävla sköna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ♥ Programmet i mitt ♥!!!

Sen kollade jag på första halvleken när Sverige spelade hockey mot Slovakien. Idag när jag kollade vad det blev så blev det f'cking  9-1!!!!!!!!!!! (till sverige :D). Aa dem har vunnit tre matcher på raken nu!! NICE PÅ HÖG NIVÅ. Nu har jag inget att skriva men idag kmr BARA typ chilla.. haha aja hejdå. (bild)


 <--- = ♥                                   Jaag 



puss hej      

Presentation


Vad gör du här!? Jag har slutat blogga här för 100 år sen! Kolla min andra blogg http://becedasisabel.blogg.se/!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om att ha ÄKTA päls på kläder?
 Jag tycker att det är galet snyggt men djurplågeri!
 FULT och äckligt och djurplågeri!
 Jätte snyggt, jag skiter i om det stör djuren, jag ska vara snygg.
 DJURPLÅGERI
 hatar det
 jävligt dyrt!
 konstigt
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9
10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok !

Facebook

 En facebook bild! 


Ovido - Quiz & Flashcards