Varmt välkommen  ♥

Direktlänk till inlägg 4 maj 2012

SKIT LÄNGESEN

Av Isabel ♥ - 4 maj 2012 19:27

Tja! Jag har gjort en design nu för jag tycker det är kul och nu har jag ju oxå photo shop så då kan jag göra mycket finare headers! Jag kommer INTE att börja blogga här men jag var sugen på att göra en design så då gör jag en här! Kolla in min andra blogg: http://becedasisabel.blogg.se/. Ha en nice kväll så ses vi på min andra blogg<-Kram


Häär har ni den! Njut...   









 
 
Ingen bild

Ida

4 maj 2012 19:50

gud vad fin header,inte sett nån finare

Isabel ♥

4 maj 2012 19:50

Tack!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabel ♥ - 4 juni 2012 20:09


Hej! vad tycker ni om den nya transparenta headern? Jag har tagit alla bilder själv och gjort den på PS. Det blev ingen text på den för det tycker jag inte behövs! Säg till om ni önskar text på headern! Följ mig på http://becedasisabel.blogg.se/. Vil...

Av Isabel ♥ - 5 mars 2012 10:00

      Hej, det här blir nog det aldra sista inlägget men jag tänkte först sammanfatta det här halvåret vi haft med lite blogg statstik!   Inlägg: 232 Bilder: 163 Kommentarer: 79 Omröstningar: 13 Gästboksinlägg:...

Av Isabel ♥ - 4 mars 2012 21:05

Hej asså det här kommer nog ganska plötsligt men jag ska ta bort den här bloggen och fortsätta på   http://isabelbecedas.devote.se/ Jag har ingen header eller nåt JUST nu men det kommer! detta beror 1. på att man ser min statsik och sånt vill jag...

Av Isabel ♥ - 4 mars 2012 18:58


Vad tycker ni? jag har hållt på med den as länge.. hoppas ni blev nöjda!     det kom med lite av bakrunden oxå. den är INTE gjort på picknic! delvis på mobilen å på nått ställe som jag inte vet vad et heter. hejdå ...

Presentation


Vad gör du här!? Jag har slutat blogga här för 100 år sen! Kolla min andra blogg http://becedasisabel.blogg.se/!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om att ha ÄKTA päls på kläder?
 Jag tycker att det är galet snyggt men djurplågeri!
 FULT och äckligt och djurplågeri!
 Jätte snyggt, jag skiter i om det stör djuren, jag ska vara snygg.
 DJURPLÅGERI
 hatar det
 jävligt dyrt!
 konstigt
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok !

Facebook

 En facebook bild! 


Ovido - Quiz & Flashcards