Varmt välkommen  ♥

Alla inlägg under november 2011

Av Isabel ♥ - 30 november 2011 16:54

Idag skriver jag med svart färg för jag är bara Isabel och har typ inget humör ... haha.

Igår fixade jag en ny header-bild. Jag tkr själv att den var snygg. Kommentera gärna om vad ni tycker om headern! (JAG TÅL KRITIK) 

Men iaf idag har jag i skolan haft svenska SO och bild :/:<333  

Jag ska strax göra nyhetsläxan ... -.-'


Imorrn har jag träning, hemspråk och lååång skoldag så är hemma typ 19.30

Kommer nog inte blogga då.

Ha en jätte bra fortsatt onsdag! Hejdå alla mina läsare!!!!<3333


//isabel<3



XOXO

Av Isabel ♥ - 29 november 2011 16:09

Heeeej, 


om typ 5 min ska jag till dansen! :D


Idag skriver jag med orange därför jag är normal glad! :)


Måste draaa hejdåå alla söta läsare!!!!!!!!!


PS. Gillar er alla!! <3   


(skrev med röd text där för där va jag ju KÄRLEKSFULL! :*


//isabel<3


XOXO

Av Isabel ♥ - 28 november 2011 19:22

Idag är det måndag.

På måndagar brukar inte humöret direkt vara bäst för min del!


Jag kommer att börja med något nytt :D.

Om jag skriver med:


Röd färg är jag: Kärleksfull.

Lime-grön färg är jag: Larvigt glad!

Rosa färg är jag: Ingenting

Gul färg är jag: Jätte glad!

Orange färg är jag: Normal glad :)

Grå färg är jag: Riktigt irriterad!

Militär-grön färg är jag: Argast!

Svart färg är jag: Bara normal glad, som man oftast är! ;)


När jag inte pallar att följa detta mer påminner jag såååklart er!

Haha, kommentera om det här va en bra idee eller en dålig idee! :D:

PUSS & KRAM


//isabel<3


XOXO

Av Isabel ♥ - 28 november 2011 19:22

Idag är det måndag.

På måndagar brukar inte humöret direkt vara bäst för min del!


Jag kommer att börja med något nytt :D.

Om jag skriver med:


Röd färg är jag: Kärleksfull.

Lime-grön färg är jag: Larvigt glad!

Rosa färg är jag: Ingenting

Gul färg är jag: Jätte glad!

Orange färg är jag: Normal glad :)

Grå färg är jag: Riktigt irriterad!

Militär-grön färg är jag: Argast!

Svart färg är jag: Bara normal glad, som man oftast är! ;)


När jag inte pallar att följa detta mer påminner jag såååklart er!

Haha, kommentera om det här va en bra idee eller en dålig idee! :D:

PUSS & KRAM


//isabel<3


XOXO

Av Isabel ♥ - 27 november 2011 19:54

http://a3.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/392032_298962653459612_100000376409041_988680_2096824683_n.jpg





Kopiera texten och sök på internet!<33

Av Isabel ♥ - 27 november 2011 15:57

Heeej det här är mitt första inlägg ifrån mobilen.Men måste dra, hejdå alla fina! <333333// IsabelXOXO

Av Isabel ♥ - 27 november 2011 15:57

Heeej det här är mitt första inlägg ifrån mobilen.Men måste dra, hejdå alla fina! <333333// IsabelXOXO

Av Isabel ♥ - 27 november 2011 10:17

Godmorgon alla fina!


Idag är det: Första advent! 


Här kommer några roliga "Facebook-gilla-saker"!


  • - Men den här låten är ju gammal! sa Ruttger. - Men din mamma är ju gammal och henne lyssnar du på! sa Rolle.
  • Varför kan man inte springa när man blir jagad i drömmen?!!!!!!!
  • Det sägs att ett gott skratt förlänger livet, men tiden går ju snabbt när man har roligt!!!! ;O

    Aja det var dem lite små roliga sakerna! Ha en bra dag så ses vi! 


//isabel<3


XOXO



Presentation


Vad gör du här!? Jag har slutat blogga här för 100 år sen! Kolla min andra blogg http://becedasisabel.blogg.se/!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om att ha ÄKTA päls på kläder?
 Jag tycker att det är galet snyggt men djurplågeri!
 FULT och äckligt och djurplågeri!
 Jätte snyggt, jag skiter i om det stör djuren, jag ska vara snygg.
 DJURPLÅGERI
 hatar det
 jävligt dyrt!
 konstigt
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok !

Facebook

 En facebook bild! 


Ovido - Quiz & Flashcards