Varmt välkommen  ♥

Alla inlägg under november 2011

Av Isabel ♥ - 6 november 2011 14:25

Igår kom jag hem ifrån London!


I tisdags: Vi kollade på Big Ben och åkte London Eye!


I onsdags: I onsdags var vi på Madame Tussauds, vi gick dit och tillbaka, den morgonen gick vi till en stor park och gick så sammanlagt gick vi ca 11 kilometer!


I torsdags: Då tog vi en turistbuss som färdade oss till ett fängelse, som vi kollade på, bussfärden tog typ 3 timmar dit och tillbaka så det var det vi gjorde den dagen!


I fredags: I fredags shoppade vi lite sen skulle vi till flygplatsen i London och flyga till Sverige igen!!


Det jag shoppade i London var ett par Converse med leopardmönster på ett ställe, en t-shirt, en plånbok -.-, oäkta ugg´s och nånting meer.


Ha deeet bra, tjaoo !!<333

Presentation


Vad gör du här!? Jag har slutat blogga här för 100 år sen! Kolla min andra blogg http://becedasisabel.blogg.se/!

Fråga mig

15 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni om att ha ÄKTA päls på kläder?
 Jag tycker att det är galet snyggt men djurplågeri!
 FULT och äckligt och djurplågeri!
 Jätte snyggt, jag skiter i om det stör djuren, jag ska vara snygg.
 DJURPLÅGERI
 hatar det
 jävligt dyrt!
 konstigt
 Vet ej

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok !

Facebook

 En facebook bild! 


Ovido - Quiz & Flashcards